A.A.

πρέπει να αναθερμάνουμε την σχέση μας...

9 dreamers replied:

mahler76 said...

Ορεστης Μαρκρης the return...

manetarius said...

Εμένα μου λείπει το στενό μου τζιν (που ακόμα δεν κουμπώνει), η κοκα κόλα, η σοκολάτα... και πολλά άλλα... κουράγιο!

(έτσι όπως πάω βέβαια με βλέπω μόλις τελειώσω με τον θηλασμό να αρχίσω το κάπνισμα και τα ουίσκια! :Ρ)

Naf said...

@Mahler
θα μπορούσες να μου το πείς πιό ευγενικά....τελοσπάντων....i do!

@manetarius
για το τζήν έχεις καιρό ακόμα...εγώ ούτε coca cola ούτε σοκολάτα έκοψα μουχαχα...κουράγιοοοοο!!

mirelen said...

Μελίνα: ένα fruit punch χωρίς αλκοόλ για μένα. Και για τη μάνα φτιάξε ένα τζιν με κόλα. Όχι, ο μπαμπάς έμεινε σπίτι. Οι δυο μας κάνουμε μπαρότσαρκα. Πώς είπαμε το ονοματάκι σου;

Mistress Hyde said...

Καλέ μας τρομάξατε με τους Ανώνυμους Αλκοολικούς!
Μπύρα χωρίς αλκοόλ δοκιμάσατε;
Αν δεν κάνει τίποτα αυτό, τι θα λέγατε για λίγο μπράντυ στα κεκάκια την επόμενη φορά;
(Ουφ η χριστιανή δεν ξέρω τι άλλο να προτείνω...)

konstantinos said...

Αγαπητή μου, είστε μέσα στο μυαλό μου! Αυτή την περίοδο της οικονομικής δυσχέρειας και δυσπραγίας αναγκάζομαι και αγοράζω όχι Tanqueray μα Gordon's για οικιακή χρήση κι είναι αυτό ενδεικτικό της κρίσης! Μου λείπει κι εμένα αυτή η πράσινη λάμψη...

Naf said...

@Mirelen
χμμ..αργεί αυτη η μέρα(?)

@Mitress Hyde
ασε δεν πειράζει...μη σας κουράζω!..δικίμασα ήδη...tanqueray πορτοκάλι!

@konstantinos
μόνο εσύ με καταλαβαίνεις!!!Gordons ακούω??πέρνα απο το σπίτι..έχω 2 ολοκαίνουργια πράσινα μπουκαλάκια. Η κρίση θέλει καλοπέραση!

Olga said...

Εμένα πάλι μου λείπει κολασμένα το μοχίτοοοοοοοοοοοο!!!

μάκια

wilma said...

μα γιατί τώρα πια δεν μπορείτε να συσφίξετε σχέσεις?

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!