I is back!

Απο το Σάββατο ο καιρός έγινε άκρως χειμερινός αλλα δεν με νοιάζει...γιατι χώρεσα και πάλι στο τζήν μου!!!!! Σήμερα βρέχει καρέκλες όλη μέρα αλλα δεν με νοιάζει...γιατι χώρεσα και πάλι στο τζήν μου!!!!! Η οικονομική στενότης συνεχίζεται με αποτέλεσμα απλά να χαλβαδιάζουμε τις χειμωνιάτικες βιτρίνες αλλα δεν με νοιάζει...γιατι χώρεσα και πάλι στο τζήν μου!!!! Δεν ξέρω αν σας το είπα...αλλα χώρεσα και πάλι στο τζήν μου! Ναι αυτό που έχω να βάλω εδώ και ένα χρόνο! Το αγαπημένο....τι εννοείς πότε θα το βγάλω?ΠΟΤΕ! θα λιώσει πάνω μου, θα κοιμηθώ μαζί του, δεν θα το βγάλω ποτέ! και πάω να φτιάξω και γλυκάκι γιατι ανατσουτσούρωσα!

22 dreamers replied:

Kος Μηδενικός said...

Αυτό είναι που λέμε ότι πρέπει να χαιρόμαστε με απλά και καθημερινά πράγματα!! Good for you girl!!

Unknown said...

αχ βρε φιλενάδα φαντάζομαι τη χαρά σου! εδώ εγώ έχασα 2 κιλάκια κι έκανα πάρτι...σκέψου εσύ! χώρεσες στο τζην σου ε; μήπως να το μελοποιήσουμε; (Αχ τι λέω βραδιάτικο... οι τύψεις φταίνε που χτύπησα μια lacta ολόκληρη...καλό βράδυ (ΚΟΙΜΗΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΖΗΝ ΣΟΥ;)

Spy said...

Σιγά μαντάμ!
Κι εμείς χωρέσαμε στο τζιν μας κάποτε (παλιά) αλλά δεν κάναμε και πάρτυ!

(άντε, βγάλτο γιατί με γρατσουνάει...)

Spy said...

Επίσης:
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ;;;;

ΦΟΥΛΗ said...

Τι καλά!! μακάρι όλοι να χωράνε στο τζιν τους...Καλημέρα...

mamma said...

Κυκλοφορεί πολύ στην βλογόσφαιρα το "χώρεσα και πάλι στο τζην μου" κι έχει αρχίσει και με βιδώνει άσχημα.

Κατά τ' άλλα χαίρομαι για σένα και εύχομαι να το βγάζεις που και που για να το πλένεις :-P

manetarius said...

ΠαρΌλο που ξύνεις πληγές... που στο σπίτι του κερμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί, και άλλα τέτοια.. ένα έχω να σου πω: ουυοουυουουουουουιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!

Naf said...

@zero point
ναι ναι τι να κάνουμε, στην κατασταση που είμαστε με αυτα τα καθημερινά την βρίσκουμε εμείς!!

@Chichipiru
αχ οποτε μπορείς να με καταλάβεις έτσι???μωρέ να το μελοποιήσουμε, να το κάνουμε θεμα σε πάρτυ και να το αναρτήσουμε σε πανώ στη βουλή των ελλήνων μή σου πώ!!
(εντάξει το έβγαλα τελικά πριν κοιμηθώ αλλα το πρωί ΜΟΥ ΞΑΝΑΧΩΡΑΓΕ!!:Ρ)

@Spy
αμα ξαναχωρέσετε ελάτ ενα μας το πείτε κι εσείς

@Spy
το έφαγα

@ΦΟΥΛΗ
Αμήν κι απο το στόμα σου στου θεού τ'αυτί...

@mamma
υπάρχει για όλους ελπίς φιλενάδα!!κι εγώ είχα απελπιστεί, νόμιζα οτι θα φοράω φόρμα για κάνα χρόνο ακόμα...τς τς τς

@manetarius
καλέ εγώ για να χαρείς το έβαλα!!υπομονή σε κανα 7μηνο θα ξαναμπείς και εσύ!!όσα γεμιστά και όσες σοκολάτες και να φάς. Στάνταρ σε λέω. το τι έχω φάει εγώ a.p. (after pregnancy) δεν λέγεται...

One Happy Dot said...

Πωπω!!! Φαντάσου να χωρούσες και στο τζην σου τι θα κάναμε! Πάρτυ? Γλυκό? Να ρθώ? Χωράω κι εγω στο τζην μου!

Naf said...

@Dotty
γλυκοοοοοοοοοοοοοοοοοο και πάρτυ γιατι μην ξεχιώμαστε...μου ξαναμπήκε το τζήν μου!

mirelen said...

Καλέ και πριν θα σου χώραγε απλά εσύ φοβόσουν να κάνεις το μεγάλο βήμα! Εγώ τα έχω κρύψει πολύ βαθιά στην ντουλάπα, τα βλέπω να βγαίνουν του χρόνου τα Χριστούγεννα μαζί με τα καλικαντζαράκια!

xipasmenos said...

Εγώ δεν χοράω στο λαστ γίαρς τζην....και δεν εχω κάνει και παιδί!! Χάου νοτ κουλ ιζ δατ;

Ο ψεύτικος Πέτρος said...

Το θεμα πουλακι μου ειναι να χωρεσω και εγω στο τζην σου!!!
Ατιμο τηγανοψωμο!!!

thamnos said...

Μπράβο!
σκατά εγώ δεν χωράω ούτε στο Τζην ούτε στο κοστούμι, FAK

mahler76 said...

εγώ πότε θα χωρέσω σε παλιό μου τζίν?

φάβα said...

σε νιωθω φιλεναδααααα!!!!!!!!!

SERVIRISMATA said...

Εγώ πότε θα χωρέσω μάνα;

decor said...

Μπράβο!!!
Τόσο γρήγορα!! σούπερ σας βρίσκω!

wilma said...

Ελα παιδί μου βγάλε το τζιν επιτέλους!
σου χωράνε κι άλλα ρούχα, ακόμη πιο στενά.
φιλιά

tovenito said...

νομίζω πως θα πρέπει να ξαναδοκιμάσετε σε καμιά δεκαπενταριά μέρες!χαχα!
χρόνια σας πολλά!
(ο πρώτος πληθυντικός είναι της ευγενείας, ο δεύτερος της οικογενείας)

theorema said...

Αχ, πόσο σας καταλαβαίνω! Μαγική στιγμή, ευτυχία κανονική!!! Μην το βγάλετε με τίποτα. Εκτός από την ώρα που, μέσα στο δοκιμαστήριο, θα ανακαλύψετε όλο χαρά το διάδοχό του :-)

Tanila said...
This comment has been removed by the author.

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!