Ο γάμος της σεζόν




Το βιντεάκι της σεζόν απο την mirelen. Είναι super και την ευχαριστώ παααααρα πολύ. Επίσης της προτείνω να το κάνει επάγγελμα. Άμεσα!!!!!! Το ΄χεις κορίτσι μου!!!! Enjoy γιατι εγώ πέθανα ήδη στα γέλια!!!

καλημέρες και φιλιά!

6 dreamers replied:

One Happy Dot said...

Τα συγχαρητήριά μου καταρχάς στους πρωταγωνιστές που είχαν μπεί κυριολεκτικά στο πνεύμα του ρόλου και φυσικά στο creative team της εν λόγω παραγωγής βλ. mirelen που ειλικρινά αποτύπωσε τον γάμο με τον πιο τέλειο τρόπο...!!! Τι Tom & Catie...ο γάμος της σεζόν έγινε στο εξωτικό Γαλαξίδι και είμασταν κ εμείς εκεί!!!!!!!

mirelen said...

Naf, Serendipity, σας ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι είχα έμπνευση. Εύχομαι ό,τι καλύτερο στην παντρεμένη και δίνω κίνητρο στην ανύπαντρη (θα σου φτιάξω κι εσένα βιντεάκι βρεεε!). Να σημειωθεί και να εκτιμηθεί το γεγονός ότι για τον δικό μου γάμο δεν έχω φτιάξει τίποτα δικό μου ακόμη. Ελπίζω να μην εξάντλησα τις ιδέες μου.

Anonymous said...

Poli oraio to videaki, eriksa poli gelio. BRAVO stin Mirelen.

Mirelen den yparxei tetoia periptosi na meineis pao idees, panta tha exeis kati kainourgio na kaneis.

Naf na zisete kai na eutuxisete.

Polla filia

Anonymous said...

An epitrepete, se poio meros sto gala3idi kanate ti de3iosi sas? Euxaristoume

Naf said...

dear Anonymous...η δεξίωση έγινε στο beach bar Super Kalafatis. Είναι στην παραλία στην είσοδο του Γαλαξιδιού. Ότι άλλο θέλετε...εδώ είμαστε!

Anonymous said...

Πολύ ωραία η παραγωγή καταπληκτική η σκηνοθεσία, καλή άν και retro η μουσική,για τους πρωταγωνιστές διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, περιμένω να εισπράξω τα δικαιώματά μου απο τις φωτογραφίες ΜΟΥ!
REPORTER

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!