Ημερολόγιο Μπέμπας



Ημέρα:Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη….όλες ίδιες είναι..!

Αγαπητό ημερολόγιο σου γράφω εγώ η μεγαλύτερη γιατί η «μικρή» κοιμάται αυτήν την στιγμή. Η θεία μου ζητάει να σας περιγράψουμε μια μέρα από την ζωή μας….ουφ…τελοσπάντων θα το κάνω! Τα πράγματα είναι απλά! Πεινάμε! Πεινάμε συνέχεια. Θέλουμε απλά κάθε μισή ωρίτσα το ζεστό μας γαλατάκι. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο ακατανόητο…. Εσείς οι μεγάλοι κάνετε κάτι άλλο δηλαδή? Πάλι καλά η μαμά μας και ο μπαμπάς είναι πολύ σβέλτοι…το γάλα έρχεται πάντα το πολύ στο τρίτο «ουά». Να φανταστείτε δεν χρειάζεται κάν να αλλάξω χρώμα μέχρι να μου το φέρουν!! Το πρόβλημα βέβαια αυτό με το χρωματάκι δημιουργείται όταν η μαμά έχει πέσει για ύπνο και πεινάει και η αδερφή μου την ίδια ώρα….εγώ πίνω ήσυχα ήσυχα το γάλα μου και αυτή γίνεται κόκκινη από το κλάμα…Να περιμένεις τη σειρά σου λέω εγώ!!!! ΖΖΖzzzzzzz……zz…..z….Τί έλεγα? Συγνώμη αλλά με πήρε ο ύπνος….όταν ακουμπάω το μπουκάλι απλά….ΝΥΣΤΑΖΩ…και μην τολμήσετε να με αφήσετε από την αγκαλιά σας γιατί το καταλαβαίνω τ’ακούτε??? Άντε!
Επίσης μόλις μου θύμισε η μικρή μου αδερφή να καταγγείλω τα εξής:
1. Μας την σπάει που μας αλλάζετε την πάνα μας κάθε μισή ώρα. Δεν θέλουμε το τσιτσίδι!! κρυώνουμε! Τι εννοείτε «πάλι τα έκανες??»..ποια?? τι έκανα??
2. Θα σταματήσετε να μιλάτε αυτήν την ακαταλαβίστικη γλώσσα? Τι θα πεί «ζουζουνι γουτσου γουτσου τζουτζουκα μπουμπούκα»?

Και προς θεού Μπαμπά…..Σταμάτα να μας βγάζεις συνέχεια φωτογραφίες!!!!!

4 dreamers replied:

mirelen said...

Τι τέλεια μωρουλίνια είναι αυτά!!!!!!!!! Είσαι θεία; Ωραία! Ετοιμάσου για τρελούς έρωτες τώρα!!! Να σας ζήσουν!

Naf said...

Ω ναι αγαπητή μου!!είναι οι δίδυμες ανιψιές μας!!!ένα θα σου πώ.....το Σάββατο τάιζα 2μιση ώρες.Α! και ο Spy κάποια στιγμή με τράβαγε να φύγουμε...
Έρωτας..

Δέν άκουσα τίποτα για το new look....xmm

One Happy Dot said...

μεγειά μεγειά το New look!!! (Δηλαδή μη και δεν σχολιάσουμε έτσι ψωνάκι...???)

Οι ανιψιές είναι πολύ ζουζούνια και να τις χαίρεστε και να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένες...και άντε και στα δικά σας διότι όπως έχω ξαναπεί προηγούνται οι παντρεμένες καθώς ακολουθούμε και κάποιες παραδόσεις. Βέβαια αν οι παραδόσεις τραβήξουν σε βάθος χρόνου τότε θα τα πάρω κρανίο και αφού τσακίσω τον άμεσα εμπλεκόμενο θα υιοθετήσω ενα κινεζάκι και η μαμά μου θα πάθει σοκ αλλά θο το αγαπάει επίσης...!!! Τώρα γιατί στα λέω όλα αυτα? ε κάπου πρέπει τα πω κ εγώ και το ημερολόγιο μου το έκλεψε η Πολυανα! αντε τώρα με τις ορμόνες κοκορέτσι!

φιλιά στις όμορφες...

mirelen said...

Τι εννοείς τάιζες; Όχι αυτό που φαντάζομαι πάντως ε; Ωραίο το νέο look, μια αλλαγή χρειάζεται που και που.

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!