ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ...



Να ξυπνάω το πρωί και να μυρίζω τη θάλασσα.
Να γεμίζουν άμμο τα πόδια μου.
Να με τυφλώνει ο ήλιος που αντανακλάται στα βότσαλα.
Να κάνω βουτιές μέχρι να κοκκινίσουν τα μάτια μου.
Να μου σγουραίνει η αλμύρα τα μαλλιά.
Να διακρίνεται το αλάτι πάνω μου όλη μέρα.
Να πέφτει ο ήλιος και εγώ να είμαι ακόμα εκεί…
Και το βράδυ με τους ηλιοκαμένους ώμους που γυαλίζουν από την κρέμα,
να πίνω τζήν πορτοκάλι και να βλέπω το φεγγάρι να γεμίζει κάθε μέρα πιο πολύ μέχρι την πανσέληνο του Αυγούστου.


Φιλιά..

2 dreamers replied:

Anonymous said...

ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ:
να έχεις πάει σε μια από τις καλύτερες συναυλίες της ζωής σου και την άλλη μέρα να το έχεις ήδη ξεχάσει και να ονειρεύσαι βότσαλα και φεγγάρια!
Φτου σου!
P.S. where are the bloody photos you were supposed to post...?!

One Happy Dot said...

Διανύοντας την τελευταία μου εβδομάδα παρουσίας σε αυτό το γραφείο και με το μυαλό ήδη να μετράει ότι σε 7 μέρες ακριβώς τέτοια ώρα θα βρισκόμαστε με το κουδουνάκι στο καράβι για Κρήτη κάνω απελπισμένες προσπάθειες να είμαι παραγωγική, να μην ονειροπολώ, να μην θυμώνω με τα όσα σκάνε τελευταία στιγμή και πάνω από όλα να μην χάνω το κουράγιο μου...θα έρθει η άλλη Δευτέρα και δεν θα είμαι εδώ! Παπί μου...καλές διακοπές να έχουμε...!!!!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!