2


Έγινες 2 χρονών.

Πέρασαν 2 χρόνια από τότε που σε κράτησα για πρώτη φορά αγκαλιά. Έρωτας με την πρώτη ματιά. Και τώρα, 2 χρόνια μετά μου πιάνεις εσύ το πρόσωπό μου με τα δύο σου τα χεράκια και μου λες: «Σ αγαπώ πολύ μανούλα και τόσο τόσο». Ούτε κατάλαβα πώς πέρασαν 2 χρόνια. Σαν χθες μου φαίνεται που τέτοια εποχή (πιο καλοκαιρινός καιρός βέβαια) καθόμασταν στην βεράντα και κάθε μισή ώρα πεταγόμουν στο δωμάτιο σου να σε δω να κοιμάσαι και αναρωτιόμουν «είναι αλήθεια; Είναι δικό μου;;;». Και τώρα μια φωνούλα ακούγεται να με φωνάζει «έλα εδώ μανούλα στο δωμάτιό μου!».
Τώρα τρέχεις στην παιδική χαρά, ανεβαίνεις μόνη σου τα σκαλιά, κάνεις ποδήλατο και μου κουνάς δασκαλίστικα το δάχτυλο (όπως κάνω εγώ) όταν σε μαλώνω και μου λες «μην μου λες όχι μαμά!».
Περνάει ο καιρός και δεν θέλω να μεγαλώσεις αλλά από την άλλη κάθε μέρα που περνάει είναι μια αποκάλυψη! Μαθαίνεις γρήγορα, μας μιλάς, μαθαίνεις να εκφράζεσαι, να τραγουδάς, να χορεύεις…και μας τρελαίνεις!!
Σου εύχομαι να είσαι πάντα γελαστή, έτσι ανεξάρτητη και ναζιάρα όπως είσαι και να έχεις πάντα ανθρώπους γύρω σου που να σε αγαπάνε. Όπως και τώρα. Γιατί σε αγαπάμε πολύ καρδούλα μου.

Χρόνια σου πολλά
Η μαμά σου

9 dreamers replied:

apos said...

Μα πάρα πάρα πολύ την αγαπάμε.

(Ακόμα και όταν σε λίγα χρόνια θα αρχίσει να καταλαβαίνει τι νούμερα είμαστε ορισμένοι...)

Anonymous said...

είναι δεύτερο διαφορετικό Blogg σε δεύτερη διαφορετική ανάρτηση Που συμφωνώ με τον πάλι Apos.
Στο τέλος δεν θα χω άποψη η ηλίθια.
[και είναι και ωραίος γκόμενος ρε πούστη μου]
τι λέγαμε?
Α ναι!
Μαλάκα η κόρη σου έχει το ποιο γλυκό χάδι του κόσμου και την αγαπάμε γιατί είναι καλό μωρό και καλόκαρδο, και έχει αξιοπρεπείς γονείς [έλα μη ξεθαρρεύουμε] και φυσικά έχει την ποιο υπέροχη-λατρεμένη-αγαπημένη νουνά του κόσμου!!!!!
και την αγαπάμε το είπα αυτό?
Μελίνα να ξέρεις ότι σε αγαπάω και ελπίζω να το δεις κάποια στιγμή αυτό και φυσικά να μπορέσω να στο αποδείξω έμπρακτα!
<3<3<3<3<3<3<3

One Happy Dot said...

Εγω απλά λατρεύω αυτό το παιδί...από την πρώτη στιγμή και για μια ζωή... :) να την χαιρόμαστε..!

b|a|s|n\i/a said...

χιλιόχρονη! χιλιοευτυχισμένη! χιλιοχαμογελαστή!
χρόνια πολλά και καλά και χιλιοαγαπημένα!
και ακόμα τόσα και τόσα!
φιλιά πολλά! :)

Kος Μηδενικός said...

Να την χαιρόμαστε την κούκλα! Αγαπάμε, αγαπάμε, αγαπάμε!! Αν μεγαλώσει λίγο ακόμα βέβαια, όπως είπε και ο τρισμέγιστος Apos, θα καταλάβει τι σούργελα είμαστε και θα μας κοιτάει σαν ούφο, αλλά μη κολλάμε σε λεπτομέρειες...χαχα!!!

Φιλί γλυκό!!

υ.γ. Apos τσάκωσες και κοπλιμάν αν δεν το κατάλαβες!!! χαχα!!

Chichipiru said...

και μόνο όταν πεταρίζουν αυτές οι βλεφαρίδες της... μαμά πώς μπορείς να της πεις όχι; Να ζήσει η κουκλίτσα Μελ!

emanoliadi said...

Χρονια πολλα!!!!!!Να σας ζήσει να την χαιρεστε εσείς όλοι που την αγαπάτε!!!!

Anonymous said...

Xronia polla sto Melinaki!!!!na to xairostomaste!!!
Oti kalytero ths eyxomai..na einai panta xamogelasth!ta xronia polla k polla filia k apo to mikro lalaki!!
Filia se olous
Katerina!!!

mahler76 said...

hronia tis polla polla. Na isaste geroi na tin haireste tin koritsara sas :)

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!