10 + 1

Αποφάσισα να πάρω μέρος σε αυτό το παιχνιδάκι που πρέπει λέει να γράψεις 10+1 άχρηστες πληροφορίες για τον εαυτό σου, και με κάλεσε (πλαγίως) η φιλένάδα dotty γιατι μου αρέσει να σας αποκαλύπτω άγνωστες και κυρίως άχρηστες πτυχές του εαυτού μου! Αν μετά απο αυτο το post σταματήσει κανείς να με κάνει παρέα θα το πληρώσει πολύ ακριβά....

1. Κρατάω όλα τα αποκόμματα εισητηρίων απο συναυλίες που έχω παρακολουθήσει τα τελευταία 10 χρόνια. Θα τα δείχνω στα παιδιά μου να δούνε πόσο οργισμένο νιάτο ήταν η μάνα τους (τα φαντάζομαι απο τώρα να έχουν όταν τους τα δείχνω αυτό το ύφος το “στα @@ μας ρε μάνα οι depeche mode” και να παθαίνω εγγεφαλικό). Βασικά ο πραγματικός λόγος που τα κρατάω είναι για να θυμάμαι που σκατά έχω πάει γιατι έχω και ένα Alzheimer σε καλπάζουσα μορφή...
2. Έπαιζα πιάνο για 10 χρόνια. Έχω ένα πιάνο στο πατρικό μου. Το σταμάτησα μάλλον απο πέισμα.....και βλακεία.
3. Φοράω φακούς επαφής απο τα 17 μου. Έχω –εδώ και 5 χρόνια που σταθεροποιήθηκε- 5 βαθμούς μειωπία (καταλαβαίνεις οτι οταν τους βγάζω δεν βλέπω ούτε την μύτη μου έτσι??)
4. Έχω “stage fright” (ελληνιστί φοβία με το κοινό). Τρανή απόδειξη αυτού το γεγονός οτι γύρω στα 10 μου, που είχα να απαγγείλω ένα ποίημα για μια εκδήλωση, μόλις ήρθε η ώρα και ανέβηκα στη σκηνή, κοίταξα το πλήθος, πάγωσα και έβαλα τα κλάμματα. Εντάξει απο τότε –και πιό πριν απο αυτό- ακολούθησαν πολλά ποιήματα με επιτυχία αλλα εγώ πάντα έτρεμα και ένιωθα οτι θα λιποθυμήσω. Αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος που δεν θα γίνω ποτέ τραγουδίστρια!!!(μόνο αυτό..!!)
5. Πίνω πάντα Gin Tanqueray με πορτοκάλι. ("με πορτοκάλι??????" Ναι..όλοι το ίδιο μου λένε..)
6. Στην ντουλάπα μου αυτήν την στιγμή υπάρχουν 5 φορέματα που κοστίζουν πάνω απο 300€ το καθε ένα.
7. Πίνω γύρω στα 2lt νερό κάθε μέρα (το καλοκαίρι τα ξεπερνάω). I love water!!!
8. Έχω ένα κουτί γεμάτο κοχύλια απο την Ελαφόνησσο. Το έχω 4 χρόνια και νομίζω οτι δεν θα τα πετάξω ποτέ. Είναι πανέμορφα.
9. Έχω ένα τατουάζ, που το έκανα 19 χρονών και ένα σκουλαρίκι στη μύτη, που το έκανα στα 29! Σκοπεύω σύντομα να αποκτήσω κι ένα στη γλώσσα. Ok αυτό ήταν αστείο! Μην πυροβολείτε τον πιανίστα...
10. Δεν μπορώ να φορέσω ρολόι ή οποιοδήποτε κόσμημα στο αριστερό μου χέρι. Όλα πάντα στο δεξί.

και....

11. Θεωρώ την μεγαλύτερη ηδονή (μετά απο άλλες πρωταρχικές ανάγκες) το να καθαρίζω τα αυτιά μου!!! Τα καθαρίζω 2 φορές την ημέρα. Είμαι παρανοική. Κάποιος να με σταματήσει γιατι θα κουφαθώ.

Ξέρω οτι θα με καταραστούν γιαυτό αλλα εγώ θα δοκιμάσω να καλέσω τους Spy και My muppet show για να γελάσουμε ....Αν δεν παίξουν, να τους καεί το modem.

23 dreamers replied:

Spy said...

Καταραμένη... :-)))
Εννοείται πως θα σε χυλοπιτώσω, διότι μόλις προχθές δήλωσα στο blog μου ότι δεν παίζω blogοπαίχνιδα (μη μου πεις πως δεν το διάβασες...)
Ο μόνος λόγος που απαντάω είναι για να μην μου καεί το modem. Μπορώ όμως να συνεισφέρω στο θεάρεστο αυτό έργο, ψήνοντας τον "muppet" να γράψει 20+2 άχρηστα πράγματα για αυτόν (μην ανησυχείς, έχει τουλάχιστον 300).

Spy said...

Και επειδή έχω κέφια (???) πάρε και μερικές απαντήσεις:
1. Καλά κάνεις.
2. Εχεις κι άλλα 8 πιάνα σπίτι σου. Εντάξει όχι ακριβώς πιάνα, αλλά την ίδια δουλειά κάνουν. Ακόμα να σου φύγει το πείσμα; (για τη βλακεία δεν το συζητάμε).
3. Ναι το καταλαβαίνω γιατί μια φορά που τους είχες βγάλει, πήγες και καληνύχτησες το κομοδίνο...
4. Ούτε πρωθυπουργός να υποθέσω;
5. Καλά, με πορτοκάλι;;;
6. Πω, πω, ποιός στα πήρε αυτά ρε παιδάκι μου;
7. Yeah! And your W.C. loves you!
8. Το κουτί που πέταξα, όταν καθάρισα το γραφείο σου λες;
9. Στον αφαλό;
10. Γκουχ, γκουχ, εγώ θυμάμαι ένα δαχτυλίδι στο αριστερό. Μετράει;
+1. Δεν θα κουφαθείς. Απλά θα γίνεις διαμπερής. Θα μπεί η μπατονέτα από το ένα σου αυτί και θα βγει από το άλλο. Κύριε ελέησον. Το ΑΠΟΛΥΤΟ βίτσιο...

One Happy Dot said...

Παραπληρφόρηση!!! Δεν σε κάλεσα, αυτοπροσκλήθηκες! Και οχι πλαγίως αλλά μετοπικά! :) Το Spy έχει δηλώσει ότι δεν θέλει να συμμετέχει σε βλογοπαίχνιδα (η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει γιατί δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της!) αλλά η απειλή του Modem ήταν ευφυής! Λοιπόν...
1.Τα παιδιά σου θα γεννηθούν υπο της μελωδία των Depeche Mode επομένως είναι καταδικασμένα! Με την καλη έννοια κουτό! Οσο για το Alzheimer...εεε...μμμ...ποιό ηταν το θέμα μας?
2.Το σταμάτησες από σεβασμό πρός τα αυτιά μας και γι'αυτο σε ευχαριστούμε!
3.-5? Είναι σίγουρο? Αν ναι τότε την άλλη φορά μη σε δω να φιλάς τον καλόγερο και να του λες ζουζου!
4.Αρα όταν θα γίνουμε φοβερό και τρομερό γκρουπάκι θα τραγουδάω εγω κι εσυ θα μας τα λες backstage!
5.εεε...να το πω κι εγω λοιπον..με πορτοκάλι????? (γιατί τέτοια πρεμούρα καλέ με το φρούτο?)
6.Γιατί να μην φοράμε το ίδιο νούμερο?
7.Και μετά πίνουμε καφέ σε χωριστά δωμάτια...εμείς σαλόνι εσυ στο μπάνιο!
8.Να τα διακοσμήσεις δεν παίζει ε?
9. Θα το πω στον μπαμπά σου...γιατί ο άντρας σου είναι εξίσου κουκουρούκου! Τώρα που το σκέφτομαι...και ο αξιαγάπητος μπαμπάς σου είναι επίσης γιούχου (με την καλή έννοια, μην "τσιμπάτε" κύριε!) γμτ..μια ρουφιανιά δεν μπορει να κάνει κανείς!
10.Κι εγω...j'adore!
+1. Χαρίζεται κεφάλι ευάερο, ευήλιο με μπατονέτες για τη συντήρησή του.

:)

Naf said...

dear Spy
Μην κάνεις άλλες δηλώσεις please!
(πρίν θυμώσεις παρακαλώ να μαστιγώσεις τον Muppet να γράψει το post...είμαστε όλοι σε αναμονή.Και ιδιαίτερα η dot!:P)
στο θέμα μας τώρα:
1.το λές γιατι κάνεις το ίδιο αλλα μην ξεχνάς οτι τα παιδιά αγαπούν περισσότερο τη μάνα!
2.Λοιπόν...
3.Το κομοδίνο δεν με ενοχλεί. Έπρεπε απλά να τα φόρα γα μια νύχτα εκεί κοντα στις 14 Σεπτεμβρίου πριν 3 περίπου χρόνια!γμτ..
4.οχι καλέ..αυτό το κάνει καλά ο Κωστάκης (χαχαχχαχα ωχ..πολλά μπινελίκια ακούω.κάτσε να την κάνω..)
5.ΝΑΙ ΡΕ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
6.ο άντρας μου. Μεγάλη ψωνάρα...θα σου πώ άλλη φορα.
7.και εγώ την αγαπώ!
8.Λοιπόν...(το υιοθέτησα αυτό έτσι;;)
9.Να πάς να βάλεις εσύ στον αφαλό έξυπνε!(και άμα επιζήσεις της εμπειρίας πάω εγώ μετά να κάνω τατουάζ-ζιβάγκο)
10.σωστά είναι το μόνο που ανέχομαι, για συναισθηματικούς λόγους (και γιατι είναι υπερ-γαμάτο) και...η αλήθεια είναι πως το συνήθισα αλλάαα.....ρολόι με την καμία στο λέω!!
11.εχμ....αυτά.

Naf said...

Dotty
1.Αχ...συγκινήθηκα! Για σιγουριά πάντως θα βλέπω και 9 μήνες σερί τα DVD απο όλες τις συναυλίες για να έχουν και visual επαφή. Πάω να κάνω compilation για την γέννα....αγχώθηκα!
2.Ούστ
3.ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΕ ΧΕΖΕΤΕ!
4.Εγώ θα πάιζω πιάνο βρε χαζή...
5.ΝΑΙ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
6.να τα παίρνω stretch την άλλη φορα...
7.εντάξει..φτάνει!Ασ μην μιλήσουμε για την δική σου σχέση με την τουαλέτα...
8.Έχω κάνει ένα τέλειο κολιέ...
9.Ναι...όντως!
10.καλό μου ανώμαλο!
11.ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΈΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΕΡΔΙΖΩ ΟΛΟΥΣ.....αϊ σιχτίρ...

Anonymous said...

Λοιπόν...

Spy said...

[άσχετο]...
Kάνε πρώτα τα παιδιά, και θα σου πω εγώ αν θα αγαπούν περισσότερο τη μάνα.
[κλείνει η παρένθεση]

(παρακαλώ το εν λόγω comment να μην σχολιαστεί από οποιονδήποτε αναρμόδιο! Γκέγκε;)

Naf said...

(σχετικό)
Ναί βέβαια η προϋπόθεση είναι να κάνω πρώτα παιδιά.duh.
όσον αφορά την αμφισβήτηση προς το πρόσωπο της "μέλλουσας" μάνας...έαν θα σου πώ: μόνο αν σταματήσει ο Π.Π. να λέει "Λοιπόν..." θα αγαπούν τα παιδιά μου περισσότερο τον πατέρα τους.
over & ουστ

Spy said...

OK out για να μην το κάνουμε chat εδώ μέσα. Tο msn τί το 'χουμε εξάλου; Tζάμπα το βάλαμε;

Anonymous said...

Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...
Λοιπόν...

Naf said...

Το ήξερα οτι δεν θα με απογοητεύσεις ποτέ αγαπημένε!!

MuppetShow said...

@ naf

Δεκτή η πρόσκληση σου... Πίσω απο το καμπαναριό στην αυλή του πανδοχείου "T-Bone steak or whatever" με Σπαθιά. Θα φοράω ένα άσπρο άλογο!!!!!

ethanandthecity said...

6. Στην ντουλάπα μου αυτήν την στιγμή υπάρχουν 5 φορέματα που κοστίζουν πάνω απο 300€ το καθε ένα.

Ορθώς :-D

Spy said...

Καλά, μιλάμε έγραψε ιστορία ο muppet! Η καλύτερη απάντηση που έχει δοθεί ποτέ σε πρόσκληση.
Ever!

Naf said...

Muppet όχι πίσω απο το καμπαναριό...έχω κακές ανα΄μνήσεις απο κεί....πάμε αλλού...

MuppetShow said...

@ naf

Στήν αυλή του πανδοχείου μήπως???
Θα είναι και πιο βουκολικό!!!!

Naf said...

mmmm......
αντι να μ@λ@κίζεσαι απο εδώ κι απο κεί δεν πά να απαντήσεις με κανένα post??????άιντα!

MuppetShow said...

@naf

Αϊντα του Βέρντι ή του Βέρτη??????

Υ.Γ: Δεν είναι ένα... αλλά δύο τα post... postαρα, postαρα!!!
Πώς λέμε Εχ...σα, Εχ..σα!!!

Keen On Boys said...

Πίνω γύρω στα 4-5lt νερό την ημέρα, i win! :Ρ

Naf said...

ουαου!!!!!
γμτ....όντως you win....μην έρθεις σπίτι μου ποτέ και μου πιείς τα νερά μου ακούς;;;;μακρυα!!!

thamnos said...

Εστω κ απρόσκλητος...
Καμία πληροφορία δεν είναι άχρηστη, βλ. intenet...
1. καλά κάνεις και κρατάς τα εισητήρια, βέβαια μέχρι να κάαανεις παιδία, να μεγαλώσουν τόσο ώστε να σε γράφουν, το καλύτερο θα είναι να μοσχοπουλήσεις τα εισητήρια σε διάφορους συλλέκτες στο Cristies, θα πιάσουν πολλά μετά από 3 δεκαετίες.
2. Αυτά συμβαίνουν όταν τα κοριτσάκια μεγαλώνουν και μπερδέυουν το πιάνο με το πιάνω.
3. Το ΛΕΙΖΕΡ το έχεις ακουστά είναι αυτή η υπέροχη ακτίνα που κάνει τα μάτια σου, αφού σταθεροποιηθεί η μυωπία, να βλέπουν!!!
4. Απλά συμβαίνει, μην ανήσυχεις, αν τραγουδήσεις δεν θα έχεις αυτό το πρόβλημα...θα φύγει το κοινο οπότε...
5. Ω, σαν barman δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο...με πορτοκάλι κυρία μου? χάθηκε το λεμόνι, το τονικ, η σόδα.
6. Μην τα φορέσεις ποτέ ταυτόχρονα
7. Με κάτι σαν εσένα μένει απότιστος ο Θεσσαλικός κάμπος.
8. Με ποιον πήγες στην Ελαφόνησο? αν δεν υπάρχει πλέον πετάτα κ αυτά αν οχι κράτα τα θα σου χρειαστούν όταν κάνεις παιδία...δεν θα μπορείς να πλέον διακοπές.
9. Κριμα που δεν αποφασιζεις την τρύπα στην γλώσσα, ο φίλος μου θα περνούσε πολύ ωράια!!! κάτι ξέρω...
10. Τι το θες το ρολόι αφού παντα αργείς?
11. Εχω πελάτη την Septona αν θες εκπτώσεις.
χαου χαου

Anonymous said...

...αυτά.

Anonymous said...

λήξη του post.

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!