Tiny winy

Το μικρό βοτσαλάκι που έχει έρθει και έχει κάτσει εδώ και 3 μέρες πάνω στο στήθος μου δεν λέει να φύγει . Έτσι έχω ονομάσει την ενόχληση που έχω σε αυτό το σημείο μέρες τώρα. Μία μικρή δυσφορία που συνοδεύεται απο «φτερουγίσματα» της καρδιάς. Μικρές αρυθμίες. Όχι δεν είναι τίποτα. Το είπε και ο καρδιολόγος. Όλα είναι καλά. Αλλά απο την άλλη όχι και φυσιολογικά λέω εγώ. Η μαμά μου πρίν ακόμα αποφασίσω να πάω να το τσεκάρω με τον γιατρό μου είπε οτι είναι σίγουρα απο το άγχος. Ξέρει καλά γιατι τα έχει περάσει και την οδήγησε γραμμή στην κατάθλιψη. Λές να συμβαίνει το ίδιο και σε εμένα? Μπά. Για όλα αυτά φταίει μάλλον η κακή μου διάθεση και ο καιρός που τα κάνει όλα αυτά επίτηδες για να με κάνει να νιώθω ακόμα πιό χάλια. Γιατι κακά τα ψέμματα, μια βόλτα κάτω απο τον ήλιο όλα τα γιατρεύει. Ίσως πάλι να έχω ανάγκη απο ντάντεμα, λίγο παραπάνω αγάπη, αγκαλιές και φιλιά. Προς το παρόν επειδή το μικρό βοτσαλάκι δεν με αφήνει να κοιμηθώ με την ησυχία μου, έχω ανάγκη απο ύπνο...

11 dreamers replied:

One Happy Dot said...

ok...το'πιασα το υπονούμενο...πάμε λοιπόν...

Αγκαλιά...αληθινά μεγάλη και τεράστια καθώς είμαι πολύτεράστια σε σχέση με σένα...κοντή!
Φιλί...στο κούτελο ως δείγμα ανώτερης σοφίας (δικής μου βεβαίως βεβαίως!) και μετά στο μάγουλο γιατί έτσι κάνουμε φιλεναδιές!
Αγάπες...πολλές!

Πάρε τώρα το βοτσαλάκι και στείλτο απο κει που ήρθε!!!! :)

άντε να περάσει κοσμος από εδω και στο τέλος να κάνουμε ενα group hug!!! xoxoxoxo!!!

Luv ya' girl!

xipasmenos said...

aawwwwwwwwwww girlsss
i just love group hugs....
come on all together!!!

Αχ να βγάλω το βοτσαλάκι σου να βγάλεις τον βράχο μου;

Naf said...

βράχο???τελικά νομίζω οτι μου αρέσει το βοτσαλάκι μου!!!

Thnx for the group hug babes!!love & kisses...αισθάνομαι ήδη καλύτερα!

Spy said...

Το βοτσαλάκι αυτό κάποτε ήταν ένας κόκκος άμμου, κι αν συνεχίσεις να το σκέφτεσαι και να ανησυχείς σύντομα θα γίνει κοτρώνα (ρώτα και εμάς που έχουμε την Πλατεία Συντάγματος στο στήθος...).
Δυστυχώς εμένα τα blog hugs δε μου αρέσουν αλλά είμαι ο πρώτος που μπορεί να σου δώσει real hug...
Σμουτς...

Anonymous said...

Λέγεται Άνοιξη γλυκιά μου!Και την Άνοιξη οι άνθρωποι απολαμβάνουν τα μικρά και ασήμαντα!Μιά ξένοιαστη απογευματινή βόλτα,έτσι χωρίς πρόγραμμα,ένα βραδυνό άραγμα στην πλατεία με καλή παρέα και ακόμα καλύτερη κουβεντούλα (με μιά πάστα, ασφαλώς)και, κυρίως,πίστεψέ με με πρωϊνό ξύπνημα!Ακόμα και στην Αθήνα, το πρωϊνό ξύπνημα σε συνδυασμό με έναν αχνιστό ελληνικό βεβαίως, καφέ, είναι ότι καλύτερο για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις της ημέρας!
"Άσχετος"
Υ.Γ.Όχι και καταθλιπτική η Μάνα σου!
"Α"

φάβα said...

αγκαλια μεγαληηηηηη και φιλι γλυκοοοοοο!!!
Μη του δινεις σημασια, σε λιγο θα γλιστρησει και θα πεσει κατω ;)
Ξεκουρασου και χαμογελα :)

Equilibrium said...

Το βοτσαλάκι αυτό ήταν κάποτε άπειροι κόκκοι άμμου... Πάρε βαθιά αναπνοή, δέξου την αγκαλιά μας, σκέψου θετικά και το βοτσαλάκι αυτό θα ξαναδιαλυθεί σε μύριους κόκκους άμμους που απλά θα σου χαϊδεύουν το στέρνο σου και θα σου θυμίζουν ότι η ζωή έχει γλυκόξινη γεύση...

Πιο πρακτικά αν θες, σε παίρνουμε μαζί μας Kylie σε λίγες μέρες που καταφθάνω πάλι Αθήνα, ή έστω για μπανάκι. Είσαι μέσα?! ;)

Καλώς σε βρίσκω κι από εδώ! :)

Dark_Maiden said...
This comment has been removed by the author.
Dark_Maiden said...

Εμένα αυτό το βοτσαλάκι είχε γίνει κάποτε κοτρόνα...
Και με έπνιγε.
Βγάλε το, όσο πιο γρήγορα μπορείς..

Naf said...

Βλέπω όλοι έχουμε εμπειρία απο...πέτρες γενικότερα!!ευχαριστώ για το ενδιαφέρον όλους σας!!

Naf said...

Α! όσο για Kylie.....εννοείται !!!!
τα αυτονόητα θα λέμε?????:)

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!