Και εκεί που νόμιζες οτι όλα είχαν τελειώσει...


...Περνάς τα χειρότερα Χριστούγεννα της ζωής σου so far. Πραγματικά δεν θυμάμαι πιο μίζερα και δυστυχισμένα Χριστούγεννα. Τα φωτάκια των δένδρων άναβαν την εβδομάδα πρίν τα Χριστούγεννα και εμέις περιμέναμε τις Άγιες μέρες για να βγάλουμε τα μάτια μας. Ευτυχώς την ημέρα των Χριστουγέννων με λυπήθηκε ο Θεούλης και είχαμε, περιέργως, ανακοχή οπότε φάγαμε την γαλοπούλα "εν ειρήνη". Μια χαρά. Και μετά δυό τρομάρες. Του τη βάρεσε την εβδομάδα των γιορτών να πραγματοποιήσουμε αυτό που -ομολογουμένως απαράδεκτα- 7 μήνες τώρα μετά την μετακόμηση αναβάλουμε.."θα τακτοποιήσουμε ΟΛΟ το σπίτι". Και επειδή κάποιος τόλμησε να διαφωνήσει (ονόματα δεν λέμε) η συζήτηση πήρε και πάλι μορφή επίπληξης-ιστορικής αναδρομής-αρχαίας ιστορίας-ηθικού διδάγματος-παροιμίας και κατέληξε στην γνωστή απόφαση: Εγώ φταίω για όλα. Μάλιστα.
Προπαραμονή πρωτοχρονιάς και εγώ όλη μέρα συμμαζεύω το σπίτι λοιπόν (εκείνος τα συρτάρια του..no comments). Για να μην τα σπάσω όλα απο τα νεύρα μου. Το χειρότερο είναι η κρυάδα που έφαγαν οι γονείς μου.
- έλα παιδί μου, να σου πώ, ξεκινήσατε ή ακόμα? για να ξέρω για το φαγητό.
-ε..μαμά..κοίτα δεν θα έρθουμε τελικά καθόλου.
(πλάφ)
-Γιατι?????
-Έχουμε να μαζέψουμε το σπίτι
(πλάφ, toing?)
-..............θα μαζέυετε και την παραμονή και την πρωτοχρονιά??
(τι να της πείς τώρα)
-ναι μαμα
Άκυρα τα ήδη αγορασμένα δώρα, οι προτάσεις για ρεβεγιόν, οι καφέδες με φίλους. Άκυρα όλα.
Άμα έχεις κάλο, είναι μεγάλο πρόβλημα. Να το προσέξεις. Και μήν με ακούς έτσι ψύχραιμη. Δέν είμαι και πολύ. Έχω πάρει "Σταρχιδίνη". Καινούργιο χάπι. Super. Να το παίρνεις το πρωί πρίν την δουλειά. Κάνει θαύματα. Εμένα βέβαια δεν με πιάνει full time γιατί πρόσφατα άρχισα την θεραπεία. Εν καιρώ...Πάντως τώρα είμαι υπο την επίρροια. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Τι λέγαμε? Α! ναι. Λοιπόν άκου για να γελάσεις (γιατι εγώ θα κλαίω με μαύρο δάκρυ και το έχω και εύκολο..). Άυριο παραμονή λοιπόν που εσύ θα διαλέγεις τουαλέτα και θα βάφεις το νύχι για το ρεβεγιόν εγώ θα κάνω ότι έκανα και σήμερα. Τακτοποίηση. Αμέ. Και θα φάω κάτι σε....δεν ξέρω!..γιατι δεν είχα προβλέψει πρωτοχρονιά στο σπίτι!! Και πού 'σαι..να με πάρεις τηλέφωνο να μου πείς τι ώρα άλλαξε ο χρόνος γιατι δεδομένου του ότι δεν μιλιόμαστε εδω μέσα θα υπάρξει ένα γενικό πρόβλημα επικοινωνίας και φοβάμαι μην ξεχάσω να ανοίξω την πόρτα να μπεί το 2008 και θα μείνει απ'όξω!
Δεν έχω συνηθήσει να περνάω έτσι τις γιορτές. Πάντα είμαι με κόσμο. Οικογένεια ή φίλους, τρώμε όλοι μαζί, πάμε σε γιορτές και σπίτια, βγαίνουμε έξω. Φέτος εγωισμοί, γκρίνιες, τραυματισμοί και μια απώλεια.....Ίσως για να μην μας λείψει καθόλου το 2007 που σε 24 ώρες μας αποχαιρετά...

3 dreamers replied:

mirelen said...

:-(
Λυπάμαι που πέρασες τόσο χάλια, ελπίζω τα πράγματα να έχουν διορθωθεί, ίσως χρειάζεται να κάνουμε μια συνάντηση! Φιλιά, σε αγαπάμε, με στεναχώρησες τώρα.

One Happy Dot said...

κοπελιά!!!!! για να συνέλθουν οι νοικοκυρές σε απόγνωση του Γέρακα και να συντονιστούμε για μάζωξη ώστε να θαψουμε τους κακούς με την ησυχία μας ναι??? αντε!!!!

Anonymous said...

Τώρα γιατί τον τηλεφωνικό διάλογο που έκανες με τον πατέρα σου τον μετέτρεψες σε διάλογο με τη μαμά σου, δε μπόρεσα να το καταλάβω!Τέλος πάντων, ίσως να φταίει η ποσότητσ "σταρχιδίνης" που πήρες!!!
Reporter

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!