Όλα καλά


Εντάξει, εντάξει μην με χτυπάτε άλλο...θα πώ την αλήθεια....δεν είναι όλες οι μέρες μες την καλή χαρά (τύπου: η μπέμπα ξυπνάει, κάνει μόνο ένα ουά, την αλλάζω, τρώει, την πέρνει ο ύπνος στο δευτερόλεπτο και ξυπνάει μετά απο 3 ώρες και έτσι η μαμά της μπορεί να κανει ένα μανικιούρ-πεντικιούρ, να γράψει ποστ, να απαντήσει στα σχόλια, να κάνει chat, να μαγειρέψει και να ρίξει και ένα σιδέρωμα άμα λάχει...) no no no….έχουμε και εμείς τις ώρες μας ή τις μέρες μας. Διότι κυρά μου, τι νόμιζες? Θα μείνουμε for ever νεογέννητα???μεγαλώνουμε καλή μου...και μαθαίνουμε και γρήγορα..με αποτέλεσμα να έχουμε ήδη πιάσει το νόημα οτι στην αγκαλιά της μαμάς και του μπαμπά (η οποιουδήποτε άλλου προσφερθεί βρε αδερφέ) είναι σαφώς καλύτερα απο την κούνια. Έτσι, όταν δεν γουστάρουμε να κοιμηθούμε, αντί να κάτσουμε ήσυχες και να κοιτάμε το Φλούφλι μας (θα σας πώ άλλη φορά τί έιναι το Φλούφλι μας), εμείς χαλάμε τον κόσμο μέχρι κάποιος απο τους γονείς να λυγίσει στο σπαραχτικότατο κλάμα και να μας πάρει αγκαλιά. Η αλήθεια είναι οτι κάνουμε φιλότιμες προσπάθειες να της το ξεκόψουμε τώρα που είναι νωρίς, έτσι η μπέμπα όταν δεν θέλει να κοιμηθεί, ωρίεται στον καναπέ, στο relax, στην κούνια...all over the place!
Τι γλυκό.
Εγώ εκτός απο μηχανή του γάλακτος (...ή αγελάδα. Όπως θές με φωνάζεις γλυκό μου), προσπαθώ να ξαναγίνω και γυναίκα. Βέεεεεβαια...22 μέρες τώρα μή νομίζεις οτι τα έχω καταφέρει! θέλει δουλειά πολλή αγάπη μου! Παιδιά σας λέω, άμα ξέρει κανείς να κάνει μανικιούρ-πεντικιούρ-φρύδια-χαλάουα κτλ χρυσό θα τον κάνω. Ήρθε η ευκαιρία να βγάλετε λεφτά!! Πληρώνω όσο όσο για ρεκτιφιέ κατ’οίκον! Μπορώ να θηλάσω παράλληλα μαντάμ??? Ευχαριστώ! Ευτυχώς πάντως δεν έχουμε γίνει αντικοινωνικοί. Τα τηλέφωνα μπορεί να μην μπορώ πάντα να τα σηκώνω (έχω τα χέρια μου απασχολημένα), αλλά μάλλον το έχουν καταλάβει όλοι οι αγαπημένοι και έρχονται καμμιά βόλτα απο δώ και έτσι ξεχνιέσαι και λές είδα και λίγο κόσμο σήμερα βρέ αδερφέ!! Έφυγε και η μάνα μου που δεν με άφηνε να πάω ούτε μέχρι το ψιλικατζίδικο της γωνίας (μην κουραστώ και επίσης, είμαι ακόμα λεχώνα...) και θα πάω για να μου φύγει και το άχτι!! Τώρα βέβαια το οτι έφυγε η μάνα μου απο μόνο του, δεν είναι και τόσο καλό. Ξέρεις τι είναι να θηλάζεις και μόλις τελειώνεις να σε περιμένει το φαγητό στο τραπέζι???ΑΑΑχχχ...τι να κάνουμε...ΘΑ τα καταφέρουμε.
Υπομονή. Άλλες 17 μέρες και σαραντίζουμε!!Τουτέστιν η ημέρα -που λένε όλοι οι γνωστοί- που λύνονται όλα τα προβληματά σου. Το μωρό ξαφνικά μπαίνει σε πρόγραμμα, λέει, σταματάει και ο κατ΄οίκον περιορισμός....άντε να δούμε. Πάντως σας το λέω, άμα δεν γίνει έτσι το story, θα κάψω το σπίτι αυτουνού που έβγαλε αυτή τη μπούρδα για τις 40 μέρες!! Θα βρώ χρόνο μην ανυσηχείτε. Λοιπόν αυτά για τώρα. Πάω να ξεγελάσω τη μικρή με μια κόκκινη αγελάδα που πολύ έχει αγαπήσει (να δείς που θα μεγαλώσει και θα απογοητευτεί πολύ που οι αγελάδες δεν είναι κόκκινες με πορτοκαλί πατούσες) μπάς και την πάρει ο ύπνος και κάνω κανένα μπανάκι να φύγει και η μυρωδιά του «φρέσκου γάλακτος» απο πάνω μου για λίγο, μπάς και με πλησιάσει και λίγο ο κος Naf (καλέ μην φανταστείτε τίποτα super σεξουαλικό...κι αυτό μετά τις 40 μέρες...γμτ @#$%!!!).
Υπομονή λοιπόν...πάμε όλοι μαζί..Υπομονή!!!!

18 dreamers replied:

Me:Moir said...

Εγώ νομίζω πως πρέπει να παραμείνετε σταθεροί στις απόψεις σας, απλά να της κάνετε την κούνια λίγο πιο δελεαστική. Η ανηψιά μου πχ, ηρεμούσε πάντα με το soundtrack της Amelie. Μήπως να στείλω καμιά 10αριά λινκ? Να την πέφτει το μικράκι και να χαλαρώνει με μουσικάρες? (Για να προλαβαίνει και η μαμά φρύδια-μανικιούρ-πεντικιούρ-πλυντήρια κλπ).
Ε? Just say so :)

One Happy Dot said...

Αν θέτε να κάνετε σεχς όταν έρθω να ξέρεις οτι πραγματικά δεν εχω πρόβλημα...αρκεί να είστε ήσυχοι μη μου την ξυπνήσετε γιατί τότε θα σας γ@#$% και δεν θα σας αρέσει! :) Τι γλυκό! Επίσης...όταν περάσουν οι 40 μέρες θα μπορέσουμε να την πάμε με το φοβερό της καρότσι την πρώτη της βόλτα σε γνωστό καταναλωτικό ναο στα άδυτα του οποίου εμείς θα μπορέσουμε να κάνουμε ενα κερασμένο χειροποδαράκικο ρετους την ιδια στιγμή που όλες οι υπόλοιπες κοπελίτσες θα ασχολούνται με το μωρό κάνοντας-χωρίς να το ξέρουν-baby sitting?
Α! Το Φλούφλι το αγαπώ ηδη!

b|a|s|n\i/a said...

άντε να βάλετε μπροστά και για το αδελφάκι :)

Talisker said...

Ωραια ,
υπεροχα θα ελεγα

επειδη ετσι κι αλλιως δεν καταλαβα τι ηθελε να πει το ποστ του μιστερ Σπαι
σημερα θα μπορουσα να επικοινωνησω με την οικογενεια με κατι που κατεχω?


Λοιπον!
εμας για να καταλαβετε αγαπητη 16 χρονια πριν πριν σαρραντησουμε οχι εξω δεν μας αφηναν να βγουμε αλλα ουτε ρουχα να απλωσνουμε μετα το σουρουπο να μην τα δει κακο ματι
επισης οταν καποιος τολμουσε και περνουσε το κατωφλι
πριν τον σαρραντισμο επαιρνε και μια κοκκινη κλωστη φευγοντας για να μη ματιαξει το βασιλικο μου αγορι...

ολα αυτα στο πρωτο
Στο δευτερο
δεν περιμενα καν τη βδομαδα..
ημουν μια χαρα και βγηκα για καφε ενω στο τριημερο ειχα βγει και αγορα...

στο πρωτο λαλουν ολοι και ολα
στο δευτερο καταλαβαινεις ποσο πολυ ειχαν λαλησει και σε παρεσυραν


αλλα τι να κανουμε ενεκα οι παραδοσεις ...
παντως πρηξιματακια νευρακια κι αλλα τινα μετα το εξαμηνο ..αποχωρουν
αρα διασκεδαστε το ετσι κι αλλιως εχετε φυσικη ομορφια :)

Naf said...

@Me:Moir
Θα παραμείνω!το έχω πάρει απόφαση καλέ!...χμμ καλή η πρόταση με το soundtrack αλλά χθές που της πάιζαμε τα άπαντα των Nirvana (σε νανουρισμα εννοείται) δεν συγκινήθηκε και πολύ!!

@Me:Moir
we both hate those bloody 40 days right???κάτσε να περάσουν και θα σου πώ εγω!!

@b|a|s|n\i/a
καλέ τι λέεεες????ξέρεις για πόσες πάνες μιλάμε?????άσε που ...3 βυζιά έχω η κακομοίρα..δεν θα προλαβαίνω!!!!

@Talisker
πω πω ,μα πώς άντεξες??ευτυχώς αλλάζουν οι καιροί! Αυτό με τα πρηξιματάκια που αποχωρούν...απο το στόμα σου και στου θεού τ΄αυτί πάντως!!!

Spy said...

Άμα πας στο ψιλικατζίδικο τελικά, μπορείς να μου φέρεις και τσιγάρα;

ΦΟΥΛΗ said...

Καλησπέρα ...υπομονή!!!!!
Θέλει υπομονή και πρόγραμμα....
θα μπούν όλα σε μια σειρά και τότε θα ηρεμήσεις.....υπομονή...
Καλό βράδυ...

apos said...

ωραία όλα αυτά, αλλά λείπει το οπτικο-ακουστικό υλικό...

(το παιδί έμαθε να τρώει σοκολάτα ή ακόμα;)

xipasmenos said...

Δεν ξέρω τι είναι το φλούφλη αλλά το αγάπησα μόνο απο το όνομα!!!!

mamma said...

Άκου να μαθαίνεις μικρομάνα.

Τα παλιά χρόνια λίγες μόλις μέρες από τη γέννα έβγαιναν οι λεχώνες στα χωράφια για δουλειά και αυτό ανέβαζε τη θνησιμότητα. Τις σαράντα μέρες τις επέβαλε η εκκλησία για να τις προστατεύσει.

Βγες λοιπόν πουλάκι μου... θα πάθεις τίποτα κλεισμένη τόσες μέρες μέσα. Εκτός κι αν ο κύριος Naf έχει σκοπό να σε στείλει σε τίποτις χωράφια.

KaLLinaki said...

Καλημερούδια Nafάκι με την κοράκλα σου.Να πω και γω...(τι να μην πω;) ότι δεν συμφωνώ με το...καλομάθημα των μωρών! Νινουλάκι είναι μωρε, αγκαλίτσες θέλει! Έλεος, άκου θα το καλομάθει!! Χάρισε του άπειρες αγκαλίτσες και μην κολώνεις...στο τέλος θα τις βαρεθεί μόνο του!!
Βέβαια ομολογώ ότι τα νεύρα πολλές φορες κρόσια, αλλά...υπομονή!!!
Εγώ τηλεφωνούσα τον μπαμπά στην δουλειά κάθε μέρα και απειλούσα..."έλα τώρα θα το πετάξω από το μπαλκόνι και θα πηδήξω και εγώ!"
Για κακή του τύχη δεν πήδηξα !
:-)

So_Far said...

To εμπάργκο των 40 ημερών ο έσπασα ακριβώς στις 12 μέρες, και χειρουργημένη γιατί είχα κάνει καισαρική.
Φώναζαν όλοι αλλά εγώ πήγα κομμωτήριο και μετά πέρασα και από τη δουλειά μου και πήρα κάτι σχέδια για το σπίτι
Βέβαια ο γιος μου ήταν υπόδειγμα, δεν έκλαιγε, δεν τον θήλαζα - γιατί δεν είχα γάλα - και κοιμόταν συνέχεια.
Τί να σας πω μητέρα Spy υπομονή θα περάσει
Για τα τσιγάρα δε σχολιάζω, υποθέτω η απάντηση είναι Μπαφ!!
εμείς πάντως σας κατανοούμε , τα ξέρουμε αυτά

Unknown said...

εγώ πάλι τι να πω;; θα κάνω τον ταρίφα της φάβας...κ ας μην ειμαι επαγγελματίας πεντικιουρίστ - μανικιουρίστ... την προσπάθειά μου θα την κάνω! χιχι!

φάβα said...

χαχαχα τσιτσι, χαχαχα :)))

ναφακι το πιασες ε?

εγω παντως ξερω να σου κανω πιλιγκ και μασκες φοβερες :)

βασικα δεν κανω τιποτα απλα τα απλωνω, αλλο το κανω ωραια χεχεχ :)))

Anonymous said...

Αααααχχχχ κα Naf.... και που είστε ακόμη....
(Δεν μιλάω γιατί θα με πλακώσει στις σφαλιάρες ο σύζυγός σας...)

Anonymous said...

ΜΩΡΗ!
α!
[λεγεται αποτομα κοφτα και με σηκωμενο το δεξι χερι σε φαση τυπου: Πάκι θα σου δωσω μια και θα πας απο κει που ρθες! Τι φταιω εγω! Τι φταιω Εγω!"]

PN said...

Λοιπόν...μανικιούρ και πεντικιούρ δεν ξέρω να σας κάνω είναι η αλήθεια. Το παιδί αν θέλετε μπορώ να σας το προσέχω για να βγάζετε τα μάτια σας. Και με αυτό τον τρόπο, θα βρω χρόνο για να την γαλουχήσω και με τις σωστές αξίες! Θα τρίβει τα μάτια του ο μπαμπάς μετά!! Χαχαχα!!!

Spy said...

@ VK in Athens:
O μπαμπάς θα τρίβει τα χέρια του στη μούρη σας μετά, αλλά τέλος πάντων...

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!