Εγώ τελικά πότε θα γίνω μάνα???

Κοίταξτε να σας πώ..η αλήθεια είναι οτι δεν βιάζομαι. Έχω διαγράψει απο το λεξικό μου τις λέξεις: γραφείο, τηλέφωνο, πελάτης, προσφορά και πρωινό ξύπνημα (για τώρα τουλάχιστον). Έχω πάει σε 2 εβδομάδες ήδη 3 φορές στο Mall οπου μετά απο μια γύρα του 1ου ορόφου -μόνο τόσο αντέχω να περπατήσω θέτε κάτι?- απολαμβάνω εφημερίδες και Iced Caramel Machiatto στα Starbucks συνοδεία των απαραίτητων free press. Ξέρεις τι ωραία είναι να πηγαίνεις στο Mall και να μην έχει κόσμο??? Άλλο πράμα. Επίσης έχω όλο το χρόνο να σκεφτώ πια τί θα μαγειρέψω κάθε μέρα να φάμε! Τι άγχος κι αυτό...Α!επίσης ο καναπές νομίζω θα αποκτήσει σε λίγο το σχήμα μου απο την μία πλευρά τουλάχιστονμιας και βλέπω πλέον ότι σαβούρα έχει η tv το βράδυ μέχρι τις 2..εντάξει εντάξει, υπερβάλλω, αλλά αφού τελείωσε το Lost, το CSI παίζει όπου να’ναι και το Grey’s Anatomy έχει μείνει πολύ πίσω, αναγκάζομαι να καταφύγω σε ανελέητο ζάπινγκ. Αίσχος. Και μην βγεί κανένας έξυπνος και μου πει τα γνωστά: Δές τα τώρα που μπορείς γιατι μετά θα ζητάς να σου γράφουν τις 5΄ειδήσεις των κωφάλαλων σε dvd μπας και προλάβεις να δείς τι θα γίνεται στον έξω κόσμο. Το ξέρω! Αφήστε με να απολάυσω αυτές τις μέρες! Το δωμάτιο της μπέμπας είναι έτοιμο, τα ρούχα της πλυμμένα και σιδερωμένα, καρεκλάκια, αποστειρωτές, μπιμπερό, πιπίλες όλα stand by. Και εγώ αναμεσά τους να γράφω post! Τι αναισθησία θεέ μου!! Οι φίλοι μας μας γέμισαν με δώρα και είναι όλα υπέροχα και δεν ξέρω αν σας το ΄πα αλλά έχω την καλύτερη diaper bag EVER! (χίλια ευχαριστώ σε μία ψυχή απο μακρυά!) η οποία θα ταιριάζει τσάντα θα ταιριάζει απίστευτα με το καρότσι της νονάς μας και θα είμαστε οι πρώτες μούρες γενικότερα στις βόλτες! Αμέ. Η δέ τσάντα μου για το μαιευτήριο, αφού δέησα και την ετοίμασα μια εβδομάδα πρίν, έχει μεταφερθεί στα άδυτα της ντουλάπας μου. Ε δεν μπορούσα άλλο να την έχω μες τα πόδια μου!! Απλά να βρε παιδί μου, βλέπω κι αυτό το βλαμμένο το ticker στα δεξιά του βλογ μου που μετράει ανάποδα (ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που το έβαλα, μόνο στον apos χρησιμεύει) και οι μέρες φτάσανε και γίνονται μονές πια...και λέω μήπως να αδειάσω την τσαντούλα μπας και λειτουργήσει ο νόμος του Merphy?? Μπά. Άσε λίγο ακόμα. Έφτιαξε και ο καιρός και θέλω να πάω και καμμιά βόλτα παραλία. Επίσης πρέπει να φάω εκμέκ καταϊφι με καϊμάκι απο τον Χατζή. Τι εννοείς αν είμαι τρελή? Όχι αγάπη μου έγκυος είμαι! Και γκαντέμω μαζί. Γιατι χθές που ο καλός μου ήταν κέντρο και ήταν έτοιμος να εκτελέσει την επιθυμία της αγαπημένης του συζύγου –η οποία επι 4 ώρες που περίμενε να γυρίσει ο σύζυγος έβλεπε ιπτάμενα καταΪφάκια παντού- του Χατζή του τελείωσε το καϊμάκι. Ε όχι αγάπη μου. Μόνο σε εμένα συμβαίνουν αυτά. Ξέρεις φαντάζομαι τι θα πεί να μην ικανοποιείται η επιθυμία της εγκύου ε???? Δεν ξέρεις???? Τυχερέ! Μην το πέις ούτε του παππά! Τι έλεγα λοιπόν? Α ναί...κάτσε λοιπόν να χτυπήσω κανα 2 καταϊφάκια (ναι λόγω ψυχικού τραυματος αυξήθηκε η ποσότητα) και μετά ας γίνω μάνα.

40 dreamers replied:

apos said...

Να δω τι θα κάνει το Mall, το Starbux, ο Χατζής και ο καναπές όταν με το καλό γεννήσεις. Μαύρη πλερέζα.

Αλλά ξέρω τι θα κάνω: θα έρθω να σε δω στο μαιευτήριο με το καταϊφάκι στο χέρι. Ευχές μπουκωμένος θα σου δίνω. Αμέ.

b|a|s|n\i/a said...

σε μία εβδομάδα από ότι λέει και ο μετρητής. μέχρι τότε να μπαφαρίζεις όσο είναι καιρός ;)
(αλλά μην με μαρτυρήσεις)

konstantinos said...

Αντε, με το καλό!
Και μετά να πιάσετε και το tanqueray, γιατί όπως πάτε θα ξεχάσετε τη γεύση του!
;-)

Anonymous said...

αντε μαρη ποτε θα γινεις μανα?
Να γινω και γω θεια η πουτανα!
να γινει και ο ξιπακος θειος
να γινει και ψηλη νουνα
να βρουμε και αφορμη να ερθουμε στην ΑΘηνα να σε δουμε
και οσο για τα γλυκα...στο πανω μου!
{πονηρο φιλι και κλεισιμο ματιου!}

KaLLinaki said...

Ας είναι καλά η ευλογημένη επισκληρίδειος και don't worry, προλαβαίνεις να φας καϊμάκι και κατα την διάρκεια της γέννας...
Με το καλό να έρθει η κοριτσάρα σου, το καλό το "πράγμα" αργεί να γίνει!

One Happy Dot said...

στα είπα ηδη....κανόνισε να γεννήσεις μέσα στο σκ που θα λείπω! Κανόνισε μια να βγούμε από το παπόρι και μια να ξαναμπούμε! Ας όψεται βέβαια που ολα γίνονται για το πνευματικό μου παιδί και θέλω να είμαι εκεί όταν ανοίξει τις ματάρες της ώστε να κρατάω κάτι glitterοειδές να τση κουνήσω!!! :)

mahler76 said...

μαρή αλήθεια πότε θα γίνεις μάνα πάνω κάτω?

Spy said...

@ One Happy Dot:
Σας έχω άσχημα νέα: Μίλησα με τον Διευθυντή της μαιευτικής πτέρυγας και μου είπε ότι απαγορεύεται αυστηρά το glitter και οτιδήποτε άλλο γυαλιστερό, όχι μόνο εντός του χώρου αλλά και κατά τη διάρκεια των 20 πρώτων ετών της ζωής του παιδιού. Μάλιστα.

One Happy Dot said...

καλά κύριε Spy μου! Θα φροντίσω το φακελάκι που θα του δώκω να έχει λίγο glitter επάνω μήπως και το "σκεφτεί" διαφορετικά το θέμα μας! Εσείς να μην ανησυχείτε για τίποτα! Θα τα κανονίσουμε όόόόλα εμείς!

mirelen said...

Τώρα που μπορείς..... σοφή κουβέντα!!!

thamnos said...

Γιούχου γιούχου η ώρα φτάνει!

Και μετά θα μπορείς μην τους ακούς, δεν είναι δα και πολύ δύσκολο να αναλάβει και ο σύζυγος το γάλα, το ξεσκάτισμα και το 2ωρο ξύπνημα!

manetarius said...

Αυτές τις μέρες που μένουν, προτίνω να πάρετε τον καλό σας και να κάνετε ένα τουρ:
1η στάση στη Χαρά (Πατησίων) για εκμέκ.
2η στάση στον Ασημακόπουλο (Ιπποκράτους - κέντρο) για... ότι πάρετε είναι τέλειο... πάρτε ένα απ' όλα!
3η στάση στον Χατζη
... δεν περνάτε κι από κάνα μαιευτήριο μήπως λιγώθηκε το μωρό και θέλει να βγει να πιει λίγο νερό;
:)))
Και μόλις γεννήσετε, ο Μικές.. είναι πολύ κοντά.. έχει διαιτητικά!!! :))

Anonymous said...

Ρε συ!
Το καϊμάκι του Χατζή είναι να τρώει μάνα και του παιδιού να μη δίνει! χαχαχα οπότε γίνε άφοβα και τρώγε όσο θες!

Y. K. said...

με το καλο ομορφη naf :) :) :)
το ποστ ηταν σκετη γλυκα!!!! Το απολαυσα οσο δεν παει!

φιλια!

wilma said...

άντε παιδί μου με το καλό να πάτε στο μαιευτήριο, διότι κοντεύει να μου ανέβει το ζάχαρο με όλα αυτά που περιγράφεις

decor said...

Γεννήηηησσσατεεεε?
(Κατά το "Γυρίιιισατεεεε?" της Καρέζη...)

Περιμένω εναγωνίως τα ευχάριστα νέα. Καλή γέννα και κοίτα να το απολαύσεις όσο δεν παίρνει. Ναι, ναι, χωράει και απόλαυση η γέννα, μην ακούς κανέναν. Είναι τόσο μοναδικό γεγονός. Ειδικά αν προηγηθεί επισκληρίδιος και, φυσικά, κυρίως τη στιγμή που παίρνεις αγκαλίτσα το παιδί σου...

Unknown said...

άντε βρε κοριτσάκι...με το καλό και φτου ξελεφτερία!! μετά θα απολαμβάνεις εξίσου το χρόνο με τη μπέμπα σου και όχι με γραφεία, προσφορές και λοιπές πεζότητες! :)

Pink_Fish said...

λοιπόν αυτή η άδεια κυοφορίας ήταν ωραία έχω να πω. Ξύπναγα σαν άνθρωπος το πρωί, έβλεπα τον House το απόγευμα...Τώρα...τώρα...τρεχωωωω. Δε θέλω να σε πανικοβάλλω αλλά...μία συμβουλή...Κοιμήσου, κοιμήσου! Βάλε ύπνο και στις τσέπες ει δυνατόν. Εύχομαι όλα να πάνε παααρρααα πολύ καλά για σένα και το παιδάκι σας :)

Tanila said...

Kαλά, ακόμα έγκυος είσαι εσύ κορίτσι μου;

SDRyche said...

Κι εγώ που νόμιζα ότι μετά από τόσο καιρό θα σας έβρισκα διπλή! Κι επουδενί δεν αναφέρομαι στη σωματική σας διάπλαση λόγω καταϊφακίων! ;)

Spy said...

Συγγνώμη, αλλά αυτό το τρισχαριτωμένο μπανεράκι με το μωρό που τόσο πολύ αρέσει και στον Apos, κοντεύει να ανατιναχτεί!
Δε πάει άλλο πιο δεξιά. Έχει φρακάρει λέμε! Δεν το λυπάστε;

φάβα said...

aaaa τωρα το ειδα το μωρο, χαχαχ, παιδια δεν ξερω τι θα κανετε, αλλα φροντιστε να εχετε κανα αι φοουν, κανα νετ μπουκ, με σκασατε, θελω αμεση ανταποκριση! προμις?

Anonymous said...

ΕΣΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕΣ ΜΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ! ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ
ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ Η ΚΟΡΑΚΛΑ!

b|a|s|n\i/a said...

μητέραααααααααααα!!
να σου ζήσει!!!
να είστε πάντα πασπαλισμένοι με γκλίτερ, αστέρια, υγεία, αγάπη, και πάντα να πλημμυρίζετε από ευτυχία!
να σας ζήσει!!!

mahler76 said...

να σας ζήσει να σας ζήσει. έμαθα είναι μια κούκλα μια θΕΑ.

ΦΟΥΛΗ said...

Με το καλώς σας βρήκα θα πω και
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΗ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!!!!!!
Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!

Y. K. said...

να σας ζησει η κορουλα:))))

να ειστε καλα, καλαααααααα, παραμυθενια!!!

φιλια πολλα, πολλα

φάβα said...

Εγινες μανουλα ναφακι μου!!! Σου ευχομαι να ειναι γεματο υγεια κ τυχη το μωρο σας!! Αγαπη μου γλυκεια!!!
Να σας ζησει!!!

island said...

Αγαπητή Ναφ να χαίρεστε την κορούλα σας και τον άντρα σας. Γενικά μπορώ να το συνοψήσω ως: ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ!

Unknown said...

πολλές πολλές ευχές για ακόμη περισσότερη υγεία και ευτυχία! πάντα ευτυχισμένοι και ΜΑΖΙ! :)

Spy said...

Τι έγινε ρε παιδιά;;;
Έγινε μάνα και δεν πήρα χαμπάρι;;;

:P

KaLLinaki said...

Υγεία , αγάπη , πολλά χαμόγελα και μια υπέροχη δημιουργική ζωή στο πλασματάκι που φέρατε στον κόσμο.
Να την χαίρεστε!!! :-)

PN said...

Να σου ζήσει μανούλα και με πολύ ροζ, Glitter και αστρολάμψη γενικά! Τόση που ο μπαμπάς θα θαμπώνεται. Που έτσι κι αλλιώς θα τα έχει χάσει λίγο αλλά μην το κάνουμε θέμα. Πάνες και για το μπαμπά να φέρω by the way...γιατί δεν θα έχει αφήσει βρακί για βρακί ακατούρητο!! Χαχαχα!!

decor said...

Να σας ζήσει η μπέμπα σας!
Να είναι τυχερή και σεις γεροί (και ξεκούραστοι, καθ' ότι έχει ξενύχτια το σπορ) για να τη χαίρεστε κάθε στιγμή!
Καλή αρχή στη νέα σας ζωή! Καλή δύναμη!

brujita said...

Τα εμαθα τα νεα απ' τον apos και ηρθα να ευχηθω: Να σας ζησει και να τη χαιρεστε!!!

wilma said...

Να σας ζήσει Naf η μικρή πριγκήπισα! Έκανε όντως μια εντυπωσιακή έξοδο Σάββατο βράδυ! (αυτό το παιδί κατευθείαν μέσα στα κόλπα!).

Anonymous said...

Όλα τα καλά του κόσμου στο αστεράκι σας... να είστε πάντα γεροί κι αγαπημένοι να την καμαρώνετε και vice versa!

decor said...

Η μπεμπούλα γεννήθηκε και μεγαλώνει! Τι θα γίνει όμως με το "μπλογκο-μωρό" μες στο "φασόλι"? Στις 50 βδομάδες θα φτάσει όπως πάει... (σας καταλαβαίνουμε, πού καιρός - και κυρίως πού μυαλό - για η/υ...)
Εν ολίγοις, περιμένω εναγωνίως την πρώτη ανάρτησή σας ως μάνας!!!

KitsosMitsos said...

Να σας ζήσει! Γερή και δυνατή και πάνω απ'όλα να τη χαίρεστε!

Me:Moir said...

Αχ, με το καλό κοριτσάκι και να φάς όσα καταϊφάκια τραβάει η όρεξή σου. Σου αξίζουν!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!