Μπουρπ!


Βοήθεια!!!!!!!!!!!!!!!



ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΡΕΑΣ!!



Δεν αντέχω....αποτοξίνωση τώρα!

13 dreamers replied:

Anonymous said...

φιλεναδα - ανιψια
εχω καλη συνταγη για χορτοσουπα που γαμει.
Θελς?

Naf said...

εννοείται!!το ρωτάς;;;
έχω αρχίσει να βελάζω σε λέω!

apos said...

Κανόνισε! Τώρα που θα γίνεις μανούλα έχεις μια μοναδική ευκαιρία (ισχύει και για άλλες μανούλες) να μεγαλώσεις ένα παιδί ΧΩΡΊΣ το σύνδρομο της Κατοχής.

Λες να τα καταφέρεις; Λες να σε αφήσουν;

b|a|s|n\i/a said...

τσουρεκάκι με λίγη σοκολάτα και παγωτό; θες;
χρόνια σας πολλά. καλά. ευτυχισμένα. αγαπημένα. ονειρικά. ονειρεμένα. και με το καλό!!

Anonymous said...

καλά εσύ έχεις και δεύτερο άνθρωπο να θρέψεις.. οι υπόλοιποι τι δικαιολογία έχουμε;; χρόνια πολλά! :)

Anonymous said...

http://theiadonna.blogspot.com/2008/08/blog-post_2352.html

τσιμπα το αγαπούλα.
Καλε εμεις δεν τα παμε?Τα παμε? ας τα ξαναπουμε.
Ματσ Μουτσς!
Χριστός Ανέστης!
[Μαγκια του και του Χριστός και του Ανεστης!]

Ο ψεύτικος Πέτρος said...

kane mia mini apotoksinwsi
aystira mini omws...

mahler76 said...

πάλι καλά που μόνο ρεύτικες και δεν αμώλησες και καμία κλανιά. Να σε πώ, η γκαστριά δεν δικαιολογεί τα πάντα you know.

Tanila said...

Μπορώ να φάω την κρεατομερίδα σου;

Naf said...

@apos
συνδρομο της κατοχής εννοείς αυτήν την πίεση που σου ασκούν να "φάς σαν να μην υπάρχει αύριο;;;" ενα πράγμα;; εε...νομίζω πώς δεν θα το έχω αυτο...

@b|a|s|n\i/a
α....το τσουρεκάκι και το παγωτάκι ουδείς το αρνήθηκε αγαπητέ!!ευχές πολλές!

@chichipiru
καλά...αμα βγεί αυτός ο ανθρωπος απο εκει μέσα και μου σκάσει μια μούτζα και γίνει ορκισμένη vegetarian θα σου πώ εγώ...!

@Aunt Donna
μιαμ μιαμμμμμμμμ
σμούτς θείτσα μου!θεά!

@ο ψευτικος πέτρος
mini όμως έτσι;;;;μην το παραχέσουμε!!!

@mahler76
με το μπαρδόν...πρώτη φορά μου ξανασυμβαίνει σας ορκίζομαι!

@Tanila
ιιιιιιιιιι κάτω τα χέρια καλέ!αμέσως...άντε φάε κανένα φασολάκι.μπρός!

thamnos said...

εμ τέκνο μου, αν είχες κάνει νηστεία τις προηγούμενες 40 ημέρες τώρα δεν θα σου φαινόταν έτσι!!

Η Αγία θεοδώρα.

Anonymous said...

ki egw pou nomiza oti h swthras twn arniwn efh thwdh tha apotrepsei ayth thn kthnwdia...

Tanila said...

Mην είσαι κακιά. Ακου φασολάκια!
Αφού εσύ έτσι κι αλλιώς δε θα το φας, κανεις λες αποτοξίνωση από το κρέας.
Τσιγκούνα, τι πειράζει να το φαω εγώ; Κρίμα να πάει χαμένο.

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!