Quality time @ Work...


E: Φιλενάδα δεν σου είπα...ειχα δεί στο Intima –βλ. σεξουαλικό μαγαζί με εσώρουχα εις Ν.Σμύρνη-ένα σετ κορσέ/μπούστο με εσώρουχο ασορτί σε ροζ σατέν πολύ jolie..λίγο διαφανές στο πλάι..απο αυτά που φωνάζουν «θέλω παιδί και το θέλω τώρα!»

Νaf: Xaxaxxaxaxaxaxaxxa. Ρε βλήμα εμείς δεν είμαστε για σεξουαλικού περιεχομένου συζητήσεις δέν το έχεις καταλάβει? Τα διακωμωδούμε όλα...

Ε: Πάω η καλή σου το πρωί να το πάρω με τις εκπτώσεις, δοκιμάζω το large, όλα οκ, και πώς μου τη δίνει και λέω δεν μου φέρνετε και το medium να το δοκιμάσω μήπως είναι λίγο πιό εφαρμοστό-οχι οτι το large δεν ήταν- αλλα με το μέγεθος το δικό μου..όσο πιό σφιχτό τόσο καλύτερα γιατι αλλιώς το βγάζω σαν παντελόνι!

Νaf: Ναι...

Ε: E, μου φέρνουν το medium και κάνω μια άχαρη κίνηση ο Βλάξ και το σκίζω λίγο στη ραφή!!!

Naf: xaxaxaxaxaxxaxaxaxaxaxa ...Και???

Ε: Και αναγκάστηκα και τα πλήρωσα και τα 2 με την ελπίδα οτι θα μπορέσει η πωλήτρια να το πασάρει στον προμηθευτή της ως ελατωματικό και το γλυτώσουμε!αλλιώς θα το έχω και σε L και σε Μ!! Άει σιχτήρ με τα σεξουαλικά εσώρουχα!Sloggi αγάπη μου και πάλι Sloggi!!

Naf: :) Ω ναι!

Ε: Τώρα αν δέν βρούμε την άκρη θα το κάνω ξεσκονόπανο! «αγάπη κοίτα: ασορτί swiffer με εσώρουχο!»

Naf: Παναγία μου βάσανο ακούγεται...μαρή λες αντί για σέξ να λύνετε σπαζοκεφαλιά όλο το βράδυ??

Ε: Άσε γιατί αν του το πώ θα με αρχίσει «και τι το πλήρωσες, και γιατι δεν έκανες μανούρα..» και στο τέλος θα τα μαζέψω και πάω καναπέ να πιώ να ταβλιαστώ!
Σε ρόζ σατέν φόντο...

Naf: Τέλειο! Άσε χριστιανή μου που τα χρυσοπληρώνουμε και τα τρώει ο σκόρος.

Ε: Κανονικά!

Naf: Άσε το άλλο..σε πιάνει καμιά φορά και ξυπνάει η Sarah Jessica μέσα σου και λές...μωρέ εγώ θα το βάλω, θα βγούμε και μετά, όταν γυρίσουμε σπίτι θα γίνει της κακομοίρας.. βάζεις το τζινακι σου και 1ον)κρεμονται κορδονάκι απο ολούθε 2ον)δεν μπορείς να αναπνεύσεις 3ον) κάνεις 3 ώρες να κατουρήσεις (μη και το διαλύσεις το αραχνούφαντο) και μετά....μέχρι να βγάλεις το κλειδί απο την πόρτα τον έχει πάρει τον υπνάκο κανονικότατα στον καναπέ

Ε: Σου έχω πιο real σενάριο...το φοράω, απο πάνω μπιζαμούλα αεράτη και καλά οπότε :έχει ξενερώσει, κάθεται στο facebook/warbook, χάνει 800 στρατιώτες, τα παίρνει κρανίο και πάει για ύπνο και εγώ μένω με την όρεξη και τα γατιά να τραβάνε τα κορδονάκια απο τις πιτζάμες!

Naf: tragic !!! Εγώ έχω ένα συγκεκριμένο σετάκι που (για ν ακαταλάβεις τη συχνότητα που το φοράω) κάθε φορά που το βλέπει λέει: «αχ μωρό μου μεγειά!πότε το πήρες αυτό??»«hellooowww ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΑΥΤΟ». Πάντως το συγκεκριμένο κάνει απόσβεση!!δεν το έχει βαρεθεί ακόμα!

E: Ναι...η απλά δεν το θυμάται...

Naf: Ναι...ποιό να ισχύει άραγε...

E: Θα σου πώ άυριο...αν δεν αντιδράσει θα μας ακούσεις μέχρι το Γέρακα!

Naf: Ωχ το βλέπω να ‘ρχεται....

E: Δές το δές το!

Naf: Τώρα που το λές, έχω ενα σετάκι που μου έκαναν δώρο στα γενεθλιά μου και κάθεται...να το βάλω ή λές να προκαλέσουμε τσουνάμι με τους απανωτούς συγχρονισμένους οργασμούς?? Μπα ε?? Είναι επίφοβο?

E: Κοίτα...βάλτο αν θές και στην περίπτωση που δέν κάστει τηλεφωνιόμαστε και δέν βαριέσαι..θα τα φοράμε όση ώρα μιλάμε...έστι για να μην πάνε χαράμι!

Naf: Σωστό..

8 dreamers replied:

One Happy Dot said...

τι sex and the city και desparate housewives...εδώ είναι το real life baby!!!!Τον χούφτωσες? Χουφτως το χούφτως τον!!! :)

Anonymous said...

Α καλά έχετε λαλήσει εκεί στο νότο! Αφήστε τις εσωρουχιακές αναζητήσεις κι ελάτε προς τα δω: κρύο καιρός για δύο! Και για τρίο, αναλόγως τα γούστα...

Vangelis said...

Γυναίκες... Ποτέ δε θα σας καταλάβουμε, οπότε καλύτερα να το πάρουμε απόφαση :0)

sahpe said...

eee... ti einai to warbook?
:P
(men! unite!!)

One Happy Dot said...

δεν ξέρεις ε???? καλός είσαι κ εσύ του λόγου σου!

Naf said...

Το πρόβλημα θα υπήρχε αν ρώταγε τι είναι οργασμός !

One Happy Dot said...

χαχαχαχα!!!! Ή ακόμα χειρότερα..τι είναι εσώρουχα?!

Anonymous said...

enw ta antrika eswrouxa pane pisw...
www.vizeau.com

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!