Any day, Any way


Επιτέλους! Internet στο σπίτι! Να 'μαι λοιπόν.

Συνήθως όπως ίσως να -μήν- έχετε προσέξει postάρω απο το γραφείο. Τί να κάνουμε είμαι, ή μάλλον ήμουν, απο αυτούς τους τυχερούς. Super ταχύτητες στο internet, οθόνη γυρισμένη αντίθετα απο την πόρτα (οπότε όποιος έρχεται έχεις άπλετο χρόνο να πάρεις ύφος "αυτή η προσφορά με έχει κουράσει" ενώ κλείνεις το msn) και αφεντικό too busy να ασχοληθεί με το γραφείο σου. Ατέλιωτες ώρες στο messenger μιλώντας με κολλητές, shopping, blogging, downloading και uploading...(όχι δέν δουλεύω σε μπουρδέλο) και πρίν αρχίσετε να με καταριέστε σας προλαβαίνω...όλα έχουν αλλάξει! Όλα εκτός απο την θέση της οθόνης και του γραφείου μου βεβαίως. Τώρα το αφεντικό έχει κατασκηνώσει στον χώρο. Τον καμάκωνε απο καιρό το πουλάκι μου. Έπρεπε να το φανταστώ. Έτσι, η απλή κίνηση "κλείνω το messenger χωρίς να καρφωθώ" έχει μετατραπεί σε challenge: Άραγε η Naf θα προλάβει να κλείσει σε 2 nanoseconds τον explorer, to mail και το i-tunes πρίν φτάσει ο Κ. στα 3 βήματα??

Πώς τα καταφέρνω?? καλά so far, αν εξαιρέσεις την χθεσινή ημέρα οπου ο Κ. έχει καθίσει δίπλα μου, και εγώ πολύ cool (αφού έχω ειδοποιήσει όλους τους υπόλοιπους που μ****ίζονται με msn στα γραφεία τους οτι είμαι busy και "μήν του μιλάτε του παιδιού αφήστε το να γράψει") γράφω προσφορά και ξαφνικά -κατάρα στα alerts- εμφανίζεται απο το καλά κρυμμένο toolbar μου, ρόζ παραθυράκι που κούτσου-κούτσου ανεβαίνει και όλο χαρά ανακοινώνει σε όλους που κοιτάνε εκείνη τη στιγμή το pc -βλέπε the boss- οτι: you have received a new mail from Michael! αλλάζω 3 χρώματα, κάνω τον Αλέκο και προσπαθώ να ρίξω στάχτη στα μάτια πετώντας άσχετα τύπου: να τη δουλέψουμε με 35% αυτήν την δουλειά Κ Ε?Ε?Ε? ΦΦααανταστικέ αφεντικούλη??

Πάει πέρασε κι αυτό και ευτυχώς δεν ακούμπησε και ήρθε το η επόμενη μέρα και μαζί της η τεχνολογία σπίτι μας!! Halleluya λοιπόν απο την Naf που γράφει στον καναπέ του σπιτιού της σε laptop ως άλλη Carrie Bradshaw!!! τρομάρα μου!!


πάω για surf


Στο ίντερνετ αγάπη μου! Τρόμαξες?

12 dreamers replied:

mirelen said...

Απορίες.
1. Ποιός είναι ο Michael? Διαβάζουνε και άτομα που γνωρίζουν ότι έγινες πρόσφατα νυφούλα.
2. Τι σύνδεση έχετε στο σπίτι;
3. Αν εσύ είσαι η Carrie μπορώ να γίνω η Σαμάνθα;

Anonymous said...

May I???
1. Michael is my brotha. And who the hell r u, θα μου πεις...
2. Τι σύνδεση μπορεί να έχει κανείς στο Γέρακα! Με Κάιρο ίσως...?
3. Εσύ που θέλεις να γίνεις η Σαμάνθα, δεν έγινες προσφατα νυφούλα?
...κακίααα...

One Happy Dot said...

ts ts ts...κακίες μεταξύ γυναικών...πόσο μικρές μπορείτε να γίνετε κορίτσια!!! Και από τη στιγμή που ξεκαθαρίσαμε ποιός είναι ο Michael (που να'ξερε ο άμοιρος το εθνικό επεισόδιο που παραλίγο να δημιουργηθεί επειδή πετάχτηκε μέσα σε ρόζ συννεφάκι-πλαίσιο όταν δεν έπρεπε) ας επεκταθούμε στο 2ο θέμα....σύνδεση στο Γέρακα...χοχοχο! Από τη στιγμή που το ίδιο το πτηνό (βλ. γέρακας) θα φύγει με το καλώδιο σύνδεσης στο ράμφος, υποθέτουμε ότι θα κάνει γύρω στη μισή ώρα να φτάσει κέντρο (με κίνηση στη μαραθώνος) ώστε να κάνει PLUG IN σε μια decent σύνδεση adsl οπότε η ανερχόμενη Carrie δεν θα χρειαστεί νε περιμένει πολύ....γράψτα σε ενα χαρτάκι χρυσή μου και μας τα λές μετά! Και κορίτσια...ας κρατησουμε ενα επίπεδο σε αυτό το blog ...παρακαλώ! Μη γίνω κ εγω κατίνα και είμαι ψηλή και άντε να κρυφτώ μετά! :) σας φιλώ γλυκά και καλό σ/κ!

Vangelis said...

Πάντως είναι εύκολο να κοπούν τα notifications από τα msn κλπ μπούρδες :P (εγώ όχι... δεν έχω κανένα ανοιχτό ... όχι όχι...)

Με γειά τη νέα σύνδεση ;-)

ps. Κάτι έμαθα για PB request, maybe we should put you on the trip ;-)

Naf said...

οργιάσατε πουλάκια όσο εγώ έπιζα ε;;καρφάκι δεν σας κάηκε για τα όσα γράφτηκαν σε τούτο το άμοιρο post ε;;τσ τσ τσ..λοιπόν
1. Ναι.Ο Michael είναι ο κολλητός μου και dj του γάμου μου mirelen (βλέπε photo)
2. Συνδεθήκαμε με connex (εκείνο το μεγγαααλο τηλ στη διαφήμιση α καλό ε)2Mbps..ατσααα
3. H αγαπητή Serendipity έχει απλά πιεί λιγάκι παραπάνω!
4. Dear vag συγνώμη αγάπη μου αλλα είμαι πρώην ξανθιά...δέν το ήξερα...θα το cheκάρω κι αν δέν μου βγεί ..ξέρεις εσύ...your duties!:P
5. Put me on the trip please γιατι σε λίγο η ψηλή θα σκάσει και θα μου τα ξεράσει όλα!!!
6. Σας φιλώ

Naf said...

Α! και όσο εγώ είμαι η Carrie εσεις μπορείτε να είστε η Samantha και όποιος άλλος θέλετε!!!I am the Queen!

ok enough...

gsus said...

Αυτό με το παραθυράκι του msger το έχω πάθει άπειρες φορές την ώρα που το αφεντικό κοιτάει μαζί μου την οθόνη με αποκορύφωμα την ημέρα που σκάει παραθυράκι με την ατάκα στο msger: Πουτανάκι, γαμήσαμε κωλαράκι χτες;
Δεν έχω αντιδράσει τόσο γρήγορα ποτέ πριν, έκλεισα παράθυρο, έκλεισα msn, βγήκα και από το νετ σε 1 μιλινανοσεκόντ. Πώς δεν έβγαλα και το pc από την πρίζα.

Naf said...

g-sus i say: if we're gonna go down, we should go down with a bang love!

mirelen said...

Έχω μια απορία ή μάλλον δύο; Γιατί δεν μπορώ να γίνω η Σαμάνθα; Επειδή παντρεύτηκα; Και ποιος είπε ότι η Naf δεν μπορεί να δέχεται emails κι από άλλους εκτός του γαμπρού; Εγώ ρώτησα για διευκρινήσεις. Γιατί υπάρχει τόση κακία στον κόσμο αυτό; Ουπς, τρίτη απορία.

sahpe said...

loipon. epeidi polla legondai peri tou onomatos mou... EGW EIMAI O MICHAEL! XA! JA! (ispanika) TZA! (tourkika). Exw na pw pws to kalytero comment s'afto to post to exei h agapiti serendipity! Ka8ws parapembei se Monty Python syzitisi sto Holy Grail - "how far can the african swallow fly? and can it carry a coconut on its own, or would it have to employ the help of another friendly swallow?!" xaxaxaxaxa!!! Etsi loipon apandw sti fili serendipity: o "gerakas" exei idiomorfo ramfos kai to eidos pou syni8ws synandatai stin Ellada einai to Peregrine Falcon, to opoio de 8a borouse na traviksei kalwdio logo tou oti to ramfos tou den kleinei toso poly. To geraki pou mallon eixes sto nou sou einai to Mauritius Kestrel pou zei kyriws ston Indiko Wkeano (...Mauritius...). An to sygekrimeno ptino itan dia8esimo gia tis ypiresies tin despoinidos - WPA simeiwsate la8ws - KYRIAS Nafsikas, tote 8a itan arketa grigoro, dynato, evelikto kai "proikismeno" gia na tin ikanopoihsei sto epakron! :)))

pws sas fanike to parallirima mou?
'O' Michael.

Naf said...

οκ...u need help!!

One Happy Dot said...

apo tis liges fores sth zwh mou pou dhlwnw speechless...upoklinomai michel (gallika!)!!! filia filia!

I am...

My photo
A proud mom. A fool for love, strawberries, girly stuff, sparkly things and hot bubble baths. I am not a photographer but i adore photography, i am not a chef yet i cook like crazy and i like it! Instagram: instanaf

Dreamers...

Τρελό Shopping!!